LOGOWANIE DLAPARTNERÓW

Naprawy pogwarancyjne

BLASC oferuje klientom wiedzę i doświadczenie kadry technicznej gwarantując użytkownikom sprzętu komputerowego usługi na najwyższym poziomie. Usługi pogwarancyjne realizujemy w zakresie większości dostępnych produktów, a w szczególności:

  • EPSON
  • OKI
  • ACER
  • HP
  • BROTHER
  • IBM
  • FUJITSU-SIEMENS
  • TOSHIBA
  • LEXMARK
  • ASUS
  • OPTIMUS
  • DTK
  • NTT
  • PHILIPS
  • NEC
  • MAXDATA
  • ACTINA
  • California Acess
  • LG

Zgłoszenie naprawy może zostać dokonane osobiście w siedzibie Centrum, za pośrednictwem kuriera (UPS/STOLICA) lub mail'em(*). Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług - dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.

Naprawy pogwarancyjne sprzętu ACER realizowane są w Autoryzowanym Centrum Napraw:

BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa.

!!! Gwarantujemy bezpłatny transport sprzętu do i z Centrum Serwisowego Blasc !!!

Dostawa sprzętu gwarancyjnego i pogwarancyjnego do Centrum Serwisowego Blasc (02-117 Warszawa, Racławicka 146) za pośrednictwem kuriera UPS realizowana jest na koszt Blasc.

Pod warunkiem wysłania sprzętu za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS koszty transportu sprzętu gwarancyjnego do i z Centrum Serwisowego pokrywa firma BLASC. Koszty te są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Listę przedstawicielstw oraz wszelkie dane teleadresowe znajdziecie Państwo na stronie internetowej
www.ups.com.pl w zakładce "Kontakt" (link) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000.

Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS / STOLICY od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00.
Przesyłka realizowana na koszt BLASC dostarczana jest do Centrum Serwisowego w następnym dniu roboczym.

Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:

  1. zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
  2. ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS/Stolicy koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
  3. zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
  4. upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą "przesyłka monitorowana 'W'" oraz "uwaga szkło"

UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:

Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:

  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faxu
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
  • Nazwa i model urządzenia
  • Numer seryjny urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
  • Specyfikację załączanych akcesoriów
  • Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)

W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.

Informacje o aktualnym statusie naprawy uzyskacie Państwo pod adresem: info.naprawa@blasc.pl - w zapytaniu prosimy o podanie Numeru Zgłoszenia i/lub pełnego Numeru Seryjnego urządzenia.

Zapraszamy do współpracy

(*)dotyczy jedynie obsługi sprzętu objętego szczególnymi zasadami realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) realizowanymi na podstawie podpisanych szczegółowych umów



back up print

Blasc sp. z o. o. , Wszelkie prawa zastrzeżone 2006
projekt i wykonanie Quicksilver.pl