Centrum napraw .

Jako Autoryzowany Serwis zapewniamy najwyższą jakość obsługi serwisowej m.in. takich marek jak: Brother, Acer, IBM, oraz we współpracy z Atende – Lenovo. Standardowe naprawy gwarancyjne realizowane są zgodnie z warunkami określonymi przez producenta sprzętu.

Naprawy pogwarancyjne sprzętu realizowane są w Centrum Serwisowym BLASC. Firma realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.

Na podstronie „Centrum napraw” zamieszczone są wszystkie niezbędne informacje dotyczące danej grupy produktów. Znajdziesz tam informacje:

  • jak zgłosić sprzęt,
  • jakiego typu informacje są niezbędne, aby dokonać zgłoszenia awarii,
  • jak wysłać sprzęt do Centrum Serwisowego BLASC.

Oferta dla firm .

Outsourcing IT

Outsourcin IT to kompleksowe lub częściowe przekazanie do firmy zewnętrznej realizacji zadań nie związanych bezpośrednio z biznesową sferą działalności Klienta. Dzięki outsourcingowi Klient oszczędzając koszty (np. szkoleń pracowników) zyskuje profesjonalną obsługę informatyczną gwarantującą właściwy dobór najnowszych technologii.

Zwiększanie efektywności i skuteczności prowadzonej przez naszych klientów działalności uzyskujemy poprzez zapewnienie dostępu do najnowszych technologii, poprzez:

  • zapewnienie skuteczniejszej alokacji środków finansowych,
  • zapewnienie skuteczniejszego wykorzystania czasu pracy,
  • zapewnienie efektywniejszej alokacji kadry pracowniczej,
  • outsourcowanie wybranych obszarów prowadzonej działalności pozwala naszym klientom skoncentrować się na rozwoju ich podstawowego zakresu działania.

Więcej: dh@blasc.pl

Administrowanie systemami

Zarządzanie, administrowanie i monitorowanie infrastruktury sieciowej i sprzętowej, a w tym:

  • opracowanie procedur w zakresie sprawowania nadzoru nad strukturą informatyczną,
  • monitorowanie krytycznych elementów sieci, serwerów i macierzy dyskowych,
  • zarządzanie krytycznymi procesami,
  • zarządzanie stacjami roboczymi (inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania, zdalne instalacje i modyfikacje),
  • zdalne i lokalne zarządzanie zasobami serwerowymi,
  • monitorowanie dostępu użytkowników (wewnętrznych i zewnętrznych),
  • archiwizacja danych,
  • realizacja backupów systemowych.

Więcej: dh@blasc.pl

Zabezpieczanie ciągłości

Zabezpieczenie ciągłości działania przedsiębiorstwa to usługi zabezpieczające środowisko pracy Klienta w celu zapewnienia nieprzerwanego, bezpiecznego przepływu informacji w ramach infrastruktury informatycznej, a w tym:

  • analiza źródeł powstawania sytuacji awaryjnych,
  • opracowanie działań prewencyjnych,
  • opracowanie strategii działania na wypadek powstania awarii,
  • analiza dynamicznego obciążenia zasobów systemu.

Więcej: dh@blasc.pl

Unifikacja

Unifikacja i standaryzacja sprzętu, a w tym:

  • opracowywanie standardów sprzętowych,
  • opracowywanie standardów oprogramowania,
  • standaryzacja profili użytkowników,
  • doradztwo w zakresie wyboru oprogramowania i platformy sprzętowej.

Więcej: dh@blasc.pl

Audyt

Audyt sprzętu i oprogramowania, a w tym:

  • inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania,
  • audyt w zakresie legalności posiadanego oprogramowania,
  • audyt w zakresie efektywności wykorzystywania zainstalowanego sprzętu i oprogramowania,
  • planowanie i przeprowadzanie kolokacji,
  • optymalizacja kosztów ponoszonych na zakup sprzętu i oprogramowania.

Więcej: dh@blasc.pl

Projektowanie systemów

Projektowanie i instalacja systemów sieciowych obejmuje kompleksowe usługi w zakresie projektowania i wykonywania instalacji okablowania strukturalnego począwszy od etapu tworzenia wstępnej koncepcji rozplanowania okablowania poprzez opracowanie projektu wstępnego, wykonanie dokumentacji projektowej, instalacji po szkolenie użytkowników oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Usługi te obejmują również integrację sieci logicznych, a w tym:

  • doradztwo z zakresu projektowania i wdrażania systemów sieciowych,
  • przygotowanie projektu,
  • realizacja i nadzór nad przebiegiem prac instalacyjnych,
  • opiekę powdrożeniową.

Więcej: dh@blasc.pl

Wsparcie techniczne .

Wsparcie techniczne to często ciężka praca naszych inżynierów w zakresie rozwiązywania bieżących problemów naszych klientów, którą realizujemy w formie stałej opieki nad urządzeniami i sieciami firmowymi lub doraźnych interwencji na zamówienie.

Obejmuje ono m.in.:

  • wsparcie przy obsłudze technicznej i administracyjnej: serwerów, komputerów osobistych i przenośnych, monitorów, drukarek lokalnych i sieciowych, urządzeń peryferyjnych,
  • wsparcie w zakresie oprogramowania systemowego,
  • instalacje oraz update’y oprogramowania,
  • adaptacje i wdrożenia oprogramowania na żądanie,
  • instalacje sprzętowe i systemowe

Rollout .

Usługi polegające na przygotowaniu sprzętu zgodnie z wymaganiami określonymi przez Klienta. Konfigurowanie i przygotowywanie sprzętu odbywa się w magazynach Blasc. Usługa ta dotyczy zarówno pojedynczych zestawów komputerowych jak i dostaw bardzo dużej ilości sprzętu do lokalizacji znajdujących się na terenie całego kraju. Istotną cechą usługi Rollout jest możliwość wykonania na życzenie Klienta bardzo szybkiej wymiany całej lub znaczącej części jego infrastruktury sprzętowej. Zaletą naszej oferty jest:

  • scentralizowana koordynacja działań instalacyjno-dostawczych,
  • dostosowane do potrzeb Klienta terminy realizacji usługi (np. w dni wolne od pracy),
  • szeroki asortyment sprzętu i oprogramowania objęty usługą.

Więcej: dh@blasc.pl

Konsultacje .

We wszystkich zakresach realizowanych usług oferujemy konsultacje i doradztwo mające na celu optymalizację procesów, działań i kosztów, co w konsekwencji skutkuje zwiększeniem efektywności działań naszych Klientów:

  • sporządzanie ekspertyz
  • przeprowadzanie audytów
  • doradztwo w zakresie wyboru platformy sprzętowej
  • doradztwo w zakresie wyboru oprogramowania

Więcej: dh@blasc.pl

Produkty .

Szczegółowe informacje o oferowanych przez BLASC produktach z zakresu:

  • zakupu części zamiennych firmy IBM, ACER, BROTHER, FUJITSU SIEMENS, OKI, HEWLETT PACKARD
  • zakupu materiałów eksploatacyjnych firmy OKI, BROTHER, HEWLETT PACKARD, EPSON
  • zakupu urządzeń peryferyjnych firmy BROTHER, HEWLETT PACKARD
  • zakupu używanego sprzętu IBM, COMPAQ, HP, Fujitsu Siemens, OKI, Hewlett Packard, Brother, Epson

można uzyskać pod adresem: zamowienia@blasc.pl

Potrzebujesz pomocy?

Zgłoś naprawę

Teraz już sam możesz zgłosić swoją naprawę. Zgłoszenie naprawy on-line.

Status naprawy

Sprawdź na jakim etapie realizacji znajduje się Twoja naprawa.

Zadaj pytanie

Nasz ekspert udzieli wszelkich odpowiedzi na nurtujące Cie pytania.

Zamów części

Zabrakło podzespołów? Twój nietypowy sprzęt potrzebuje nietypowych części?

Możliwości kontaktu

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
Tel.: (22) 462 84 40
Tel.: (22) 462 84 50
Fax.: (22) 462 84 41
biuro@blasc.pl

CENTRUM NAPRAW
ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa

Godziny otwarcia

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
Poniedziałek-Piątek
Godziny otwarcia 8:30 - 18:00

CENTRUM NAPRAW
Poniedziałek-Piątek
Godziny otwarcia 8:30 - 16:30